Nowa dyrektywa dotycząca delegowania pracowników – co trzeba wiedzieć

Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy znać prawa jakie nas dotyczą. O ile wyjazd jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby wykonywać pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas obowiązywać. Istotnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu kto chce wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria które są organizowane przez: dyrektywa delegowanie Dzięki temu zdobędziemy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, która ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z istotnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.